ZARZĄDZENIE Nr 35/2020 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie z dnia 29 września 2020 r.
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryfinie.
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), oraz § 17 ust. 2 Statutu Ośrodka pomocy Społecznej w Gryfinie nadanego Uchwałą Nr XXIV/334/04 rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 29 lipca 2004r. ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą Nr XXIX/401/04 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 30 grudnia 2004 r. oraz Uchwałą Nr XL/432/09 Rady Miejskiej w Gryfinie
z dnia 4 czerwca 2009 r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Z dniem 29 września 2020 r. wyznaczam Pana Łukasza Gałek na Koordynatora do spraw dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryfinie.
§ 2.
Zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Koordynatora do spraw dostępności określa ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz inne przepisy prawa obowiązujące
w przedmiotowym zakresie.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi do spraw dostępności
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryfinie.
§ 4.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekcji Organizacyjnej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
UZASADNIENIE:
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, organ władzy publicznej ma obowiązek wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności. W związku z powyższym wydanie niniejszego zarządzenia jest w pełni konieczne i uzasadnione.
Sporządziła:
Marzena Bielak
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Tabisz | 29-09-2020 14:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 29-09-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 29-09-2020 14:28 |