Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie ul. Łużycka 12 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Stanowisko pracy: podinspektor w Sekcji Finansowo – Księgowej
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub finansowym,
6) znajomość przepisów z zakresu: postępowania egzekucyjnego w administracji, z zakresu ustawy o rachunkowości i finansach publicznych oraz prawa zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
1) biegła znajomość pakietu oprogramowania MS OFFICE oraz programów
finansowo – księgowych,
2) znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie przepisów finansowo – księgowych,
3) dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa,
4) komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole,
5) mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku przy wykonywaniu podobnych czynności.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) prowadzenie rachunkowości jednostki w oparciu o aktualne przepisy ustawy
o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
2) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowanych
z planem finansowym,
3) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
4) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,
6) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora oraz Głównego Księgowego nieujętych w powyższym zakresie, a wynikających ze specyfikacji pracy
w sekcji finansowo – księgowej.
Wymagane dokumenty
1. życiorys (CV) – powinien być opatrzony podpisem i oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”,
2. list motywacyjny,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie/dyplom ukończenia studiów,
4. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
5. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006 r., Nr 125, poz. 869),
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie o prowadzeniu bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
8. oświadczenie o niekaralności,
9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
Podstawowy system czasu pracy – przeciętnie 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin tygodniowo w 5 dniowym tygodniu pracy.
Praca umysłowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach i między budynkami. Praca wymaga dużej koncentracji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie ul. Łużycka 12, 74-100 Gryfino lub pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w sekcji finansowo – księgowej w terminie do dnia 01 grudnia 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu naboru.
Osoba wybrana w naborze przed zatrudnieniem zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów.
Gryfino, dnia 17 listopada 2017 r.
Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie
Aleksandra Szymanowicz
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Tabisz | 17-11-2017 12:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-11-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 17-11-2017 12:40 |